Øg produktiviteten for hele din virksomhed med en kvalificeret IT-Servicedesk

Er systemet nede igen? Kan du ikke komme på nettet? Problemer af denne art er ikke bare irriterende – de er også dyre fordi de formindsker effektiviteten og spilder kostbar tid i hele din virksomhed. Med IT-Servicedesk hos SAC-IT er hjælpen blot et telefonkald væk – for at få dine IT-problemer hurtigt løst.

IT-SERVICEDESK

Det kan vi hjælpe med

Vores servicedesk kan fx løse:

  • Remote fejlfinding på PC’er/Mac’er

  • Geninstallation af software og drivere

  • Problemer på netværk og printere

  • Fejl ved standard programmer som Word, Outlook og Windows

  • Support af mobiltelefoner og andet mobilt udstyr

  • …Og meget mere!

On-demand eller på abonnement.

Vælg at betale on-demand eller få tegnet en abonnementsordning. Ved abonnementsordningen afregnes til en fast lav månedlig ydelse pr. medarbejder.

Så slipper du for, at dine omkostninger pludseligt stiger eksplosivt.

Udvidet IT-Servicedesk.

Som noget helt unikt tilbyder SAC-IT en udvidelse til standard service aftalen, så den f.eks gælder 7-18 på hverdage, 9-14 på lørdage eller døgnet rundt/året rundt.

Det betyder, at medarbejderne i din virksomhed altid kan få løst deres problemer, også ud på de små nattetimer.

Gør dine brugere glade.

Ring til os nu for at få en uforpligtende snak om mulighederne i en IT-Service aftale fra SAC-IT. Dine brugere bliver så glade. Vi ved det – for vi spørger dem når vi løser opgaven.

Vi har certificerede teknikere siddende ved telefonen. Kan vi ikke klare det remote – kan du aftale et tekniker besøg!

Kontakt os for en snak om IT-Servicedesk

Tilmeld nyhedsbrevet:
JaNej

Mangler du svar på noget?

Vi står klar til at besvare dine spørgsmål, bare ring til os på tlf. 3511 0066, skriv til os på info@sac-it.dk, eller udfyld vores kontaktformular – så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt!