Øg produktiviteten for hele din virksomhed

Er systemet nede igen? Kan du ikke komme på nettet? Problemer af denne art er ikke bare irriterende – de er også dyre fordi de formindsker effektiviteten og spilder kostbar tid i hele din virksomhed. Med IT Servicedesk hos SAC-IT er hjælpen blot et telefonkald væk – for at få dine it-problemer hurtigt løst.

Det kan vi hjælpe med

Vores servicedesk kan fx løse:

  • Remote fejlfinding på PC’er/Mac’er

  • Geninstallation af software og drivere

  • Problemer på netværk og printere

  • Fejl ved standard programmer som Word, Outlook og Windows

  • Support af mobiltelefoner og andet mobilt udstyr

  • …Og meget mere!

Vi har certificerede teknikere siddende ved telefonen. Kan vi ikke klare det remote – kan du aftale et tekniker besøg.

On-demand eller på abonnement

Vælg at betale on-demand eller få tegnet en abonnementsordning. Ved abonnementsordningen afregnes til en fast lav månedlig ydelse pr. medarbejder. Så slipper du for, at dine omkostninger pludseligt stiger eksplosivt.

Udvidet Servicedesk

Som noget helt unikt tilbyder SAC-IT en udvidelse til standard service aftalen, så den f.eks gælder 7-18 på hverdage, 9-14 på lørdage eller døgnet rundt/året rundt. Det betyder, at medarbejderne i din virksomhed altid kan få løst deres problemer.

Gør dine brugere glade

Ring til os nu for at få en uforpligtigende snak om mulighederne i en IT Service aftale fra SAC-IT. Dine brugere bliver så glade. Vi ved det – for vi spørger dem når vi løser opgaven.

Kontakt os

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte en af vores konsulenter på tlf. 3511 0066 – eller på info@sac-it.dk

BESTIL IT-SUPPORT